neljapäev, 12. veebruar 2009

Muusikaline uim.

Teatav hõljumine on tekkinud (sest nüüdseks olen neid juba nõnda palju käianud, et enam ei mõju) järgnevaid laule kuulates:

Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space

Philip Glass - Metamorphosis Two
Smashing Pumpkins - The Beginning is the End is the Beginning

Hybrid feat. John Graham - Choke
Tricky - Hollow
Björk - All is Full of Love
Björk - Possibly maybe
Joy Division - Atmosphere
Seventeen Evergreen - Constellation
Pink Floyd - Welcome to the Machine
The Doors - The End
Eric Clapton - Wonderful Tonight
The Beatles - While my Guitar Gently Weeps (just see versioon)
Gorillaz - Tomorrow Comes Today
Múm - Green Grass of Tunnel (Portselansuits, oh jaa)
Múm - We Have a Map of the Piano
The Good, The Bad and The Queen - Northern Whale
Tomandandy - Postsuicide (mitte ehmatada, see link viib otse mp3 juurde)


Vabandan, pea-aegu kõik siin leiduvad lingid juhivad SinaTorusse, kuna ühtegi etemat saiti ma ei tea.

2 kommentaari:

PM ütles ...

Tere.
Olen täiesti võõras küll, aga mul on küsimus, kuidas küll Sa need lingid küll niimoodi kirja said panna. Olen mitmeid kordi üritanud. Ehk oled nii lahke ja seletad mullegi.

Peale selle. Olen nüüdseks juba päris palju Su blogis ringi nuuskinud. Arvatavasti jäängi seda tegema... :)

Juba ette tänades.

Chalirius ütles ...

Tere tulemast.

Järgneb ammendav õpetus linkide lisamise teemal:
1) Avada uue postituse aken.
2) Kirjutada tekst, millele hüperlink (effekt, mis viib soovitud lehele) peale panna.
3) Tõmmata sujuva hiireliigutusega tekstile peale sinine kast.
4) Liikuda noolega vasakult kolmandale nupule ("insert link") ja vajutada.
5) Tekkinud lahtrisse lisada link. Vajutada "OK".
6)Nautida raske töö vilja. Maagia on sooritatud.

Palun.