teisipäev, 30. juuni 2009

Lühikokkuvõte.

Et nüüd siis põgus ülevaade minu viimase aja tegemistest (järjekord on sassis):

1) Lõpetasin gümnaasiumi.

2) Käisin lõpureisil Bulgaarias Kuldsetel Liivadel (jah, kuurorti nimi ongi Golden Sands. Muide, ärge kunagi peatuge kuurortis), päevitasin ja raiskasin ära tarbetult palju raha. Ja mõistagi jätsin hüvasti nende kallite inimestega.

3) Saatsin avaldused ülikoolidesse.

4) Käisin nukuteatris.

5) Lugesin läbi ohtralt raamatuid (Ning üle pikapika aja sõna otseses mõttes ostsin endale ühe raamatu. Douglas Couplandi "JPod").

6) Olin maal.

7) Olin haige. (Mistõttu ma olin sunnitud lõpupeolt varakult lahkuma ja pärast kahte põnevat bussisõitu kergete hallutsinatsioonide saatel koju kõmpima. Ei, mul polnud seagripp, aitäh muretsemast).


Ja ongi vist kõik...

Näete kui põnev elu.

3 kommentaari:

Mare ütles ...

1.) oled väga eriline
4.) PALJU ÕNNE! :) ee... jeee! :):)
7.) kas sina nakatasidki mind seagrippi? grrrrr

Chalirius ütles ...

Mina nakatasin jah. Et sul ikka lõbus oleks. Kuidas välismail on?

Mare ütles ...

õnneks on siin kuum ja vist paranen tuulise eesti haavadest. tulekülla?!?!